Halo 4: Forward Unto Dawn [2012]



Cu câteva luni în urmă, când primul trailer ieșit pentru seria de web, “Înainte Vouă Dawn”, am fost alături de mine, cu entuziasm. M-am uitat remorca un nr de ori ușor de 5-10 și apoi periodic verificate din nou pentru ao vizualiza din nou, în cazul în care am pierdut ceva prima dată în jurul valorii. Am fost un fan al seriei Halo încă din prima zi de Halo CE, și a fost într-adevăr dezamăgitor să nu aibă un film Halo mă simt mândru. Din liceu, am urmat hype incadrand scris scenariul si scenariu machete ale unui film Halo potențial, dar nu au dat roade în ceva real. Apoi, Microsoft și 343 Industries facut echipa pentru a crea Forward Unto Dawn, și hype din jurul unui film Halo întors.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ROMANIA PRESS - FILM - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger